Selina in The United States!

Holiday in Sandusky, Ohio & the first days in Bartlesville

Dag lieve mensen,

zoals jullie misschien al weten, ben ik eerder vertrokken vanuit Nederland om naar Amerika te gaan omdat mijn gastgezin met mij op vakantie wilde gaan. Dat was natuurlijk dubbelop voor mij en kon niet wachten om een echte Amerikaanse, lange 'Road trip' mee te maken!

Op maandag 25 juli vertrokken James, Sandy, Kelsea en ik vroeg met de mooie, nieuwe, grote Dodge richting Indiana, want daar zouden we in een motel overnachten. Ondertussen hadden we nog een paar plaspauzes en zag ik bij bijna elke benzinestation, een bord met daarop 'n paar A4-tjes opgeplakt waarop stond: 'Missing' 'Did you see this girl' etc. Ik schrok er best van want wij hebben normaal een bord in de Albertheijn voor advertenties.. tot nu toe heb ik het ook alleen in Amerikaanse horror films gezien, dus blijkbaar is dit ook in reallife hier.. Achteraf ben best trots op mezelf, al zeg ik het zelf, want ik heb 16 uur in de auto gezeten terwijl ik wagenziek was. Maar ach, als je slaapt merk je daar vrij weinig van gelukkig! Het hotel was mooi, fris en apart met een leuke waterpark. We zijn naar Sandusky gegaan om de attractie 'Cedar Point'. Ze hebben daar de gekste, grootste, snelste, hardste, vetste, gaafste en mooiste achtbanen die je ooit in je leven heb gezien! We hebben daarom ook een seizoenskaart gehaald omdat wij van plan waren om meerdere malen te gaan dan één keer. We zijn in de snelste en hoogste achtbaan geweest van de wereld dat maar liefst ongeveer 15 seconden duurde. We hebben daar 2.5 uur voor in de rij gestaan, omdat wij persee vooraan wilden zitten. En geloof me ik had er zelfs 7 uur voor in de rij willen staan. Verder had je nog meer gekke achtbanen, zoals een staande achtbaan die zelfs over de kop ging met een behoorlijke snelheid! Kort om: Walibi is NIKS vergeleken Cedar Point. We hadden ook een winkelcentrum naast ons hotel waar je de winkel 'Victoria's Secret' had en waar ik dus mijn droombikini heb gezien! Helaas hadden ze niet mijn maat voor het broekje, dus ik hoop dat ik die zo snel mogelijk ergens anders kan vinden. We gingen iedere dag buiten ontbijten, lunchen en dineren, wat ook weer lekker lux was! Ik ben erachter gekomen dat Amerikanen zo niet passen bij mijn maaltijden. Ze eten namelijk uitsmijters met gesmolten kaas, bacon, aardappels, hamburgers, vlees, gefrituurde dingen en dat soort dingen. Ik denk wel dat je een beeld voor je hebt. Ik weet niet of ik dat in mijn jaar ga proberen.. Sinds New York heb ik trouwens een nieuwe liefde, bagels! Dus mensen, EET BAGELS! je gaat er van houden, geloof me! Ook hadden we een boottochtje voor om de zonsondergang te zien, het was echt super! Verder zijn we nog naar een eiland geweest met de boot. Het is tot nu toe het grappigste eiland dat ik ooit heb gezien. 80% van de mensen rijden namelijk met golfkarretjes. Je hebt ze voor 2, 4, 6 en 8 personen. Opzich heel slim en je kan het wel logisch maken. Dus huurden wij ook een golfkarretje om zo meer van het eiland te kunnen zien. Op het eiland hadden ze een klimmuur (of hoe 'men' het ook noemen mag) dus ging ik die lekker beklimmen met m'n slippers! Verder zijn Kelsea en ik iedere avond naar het waterpark gegaan en iedere dag weer cuties ontmoet (6). En toen was het alweer zover om te vertrekken naar Bartlesville! Op de terug weg gingen we in Greenville in de staat Illinois overnachten en de volgende dag waren we in Bartlesville. We zijn in totaal een week weg geweest.

De eerste dag in Bartlesville was al heel erg leuk. Ik maakte kennis met mijn eigen kamer met een 2-persoonsbed! Ook maakte ik kennis met 'n paar vrienden van Kelsea en ze zijn allemaal echt super lief. En ik heb de grappigste jongen ooit ontmoet, genaamd Collin, die zijn eigen webshow heeft haha! Ik blijf het maar raar vinden dat ik steeds bij 16-jarige in de auto zit haha! Wat ook best grappig is, is dat mijn buurman (die precies tegen over mij woont en zijn huis dus mijn uitzicht is) een rockster is in de band 'ZZ Top'. Hij is net een opa voor Kelsea en mij en hij wilt ons samen met zijn 20-jarige zoon 'n soort van rijles geven. Ik heb btw ook echt een super uitzicht vanuit mijn kamer! Ik zie de brede wegen, brede stoepen, DE Amerikaanse huizen, de basketbalpaal in de voortuin en spelende kinderen. Het is hier iedere dag rond de 40/45 graden dus ik vind het wel lekker hier =D. De laatste paar dagen hebben we Morgyn, mijn oudste zus, geholpen met de verhuizing. Ze gaat in een apartementje wonen samen met haar lieve zoon Aidrian. 10 Augustus moet ik naar school om mijn vakken te kiezen en ik heb niet echt een idee wat.. 17 augustus begint mijn school en ik ben zo niet normaal nerveus!

Ik ga het nu afronden want we gaan lekker barbequen!

Ik mis jullie!

Liefs Selina

Reacties

Reacties

Debbie

Ik ga op internet al je steden, parken, namen eens opzoeken. Wat is de webshow van Collin? Ben erg benieuwd.
Je bent kei goed bezig, en ja wij missen jou ook, maar je bent ook heel dichtbij met je verhalen, twitter, en niet te vergeten skype. Knuffel van mij, XX

Selina

Heee Debbie! Haha doe dat maar, Cedar Point is geweldig! Die webshow van hem is volgens mij "Shut up and watch" op youtube moet je dat dan intypen. Echt de Amerikaanse humor! Ben blij met de complimenten!! Knuffels en kusjes!

Fleur

Selina!
Echt super leuk om je verhaaltjes te lezen en foto's te kunnen zien :)
Lekker dat je nog zo'n supervakantie hebt voor de school gaat beginnen. Heeel veel plezier nog, en we missen je best wel bij La Place!!
xX

René Rutgers

Hey Selina,

Leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt! Hoop ook dat dat na de vakantie nog zo is, haha. Voorzichtig daar, voordat je het weet ben je zo rond als een tonnetje, net zoals vele Amerikanen.
Ik blijf je volgen......

Britt lagarde

i miss you selien!

ben blij om te lezen dat je het zo leuk hebt daar
dikke kusjes en knuffels uit nederland

Cheyenne

S,

ben zo happy voor je! Maaar ik mis je ook wel heel erg :( heb alle vier de seizoenen al gezien ;$ nu wachten tot eind september dan komt seizoen vijf yessss! Heb je toegevoegd op skype schattie alleen door t tijdverschil zal t tegelijk online zijn wel moeilijk wordenn :( heb tijdelijk even geen ping meer maar dat had je vast al gemerkt.. De 17e ga je al naar schoool, en ik wil uitgebreid verslag over je eerste schooldag!

You know you love me,

xoxo C.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active