Selina in The United States!

Crying, leaving and laughing.

Goodbye Holland, family, friends and other people and say hello America, hostfamily, new friends and school! Ja, ik realiseer eindelijk dat ik ECHT een jaar weg ga nu..

Vanochtend om 07:00 vertrok ik met de auto richting Schiphol. Toen ik eenmaal aangekomen was op Schiphol ging ik naar de juiste gate toe lopen om daar vervolgens in te checken. Ik zag Lydia (Nederlands meisje met wie ik ga reizen) al staan met haar hele afscheids-crew, die op mij wachtte om samen in te checken zodat we naast elkaar konden zitten in het vliegtuig. Toen we online wilden inchecken, kreeg ik een bloed neus.. het zal ook eens niet.. Ondertussen dat Lydia en ik aan het inchecken waren, bleef de computer hangen.. dus dat betekende dat alles wat wij hadden ingevult en gedaan voor niets was geweest. Met bloed zweet en nóg geen tranen ging ik normaal inchecken en gelijk m'n koffer weggeven. Mijn grote koffer woog 20.7 kg. en mijn kleine koffer 7.0 kg. dus dat was allemaal heel netjes! Ondertussen waren mijn schatjes Steffi Jim en Floor al gearriveerd op Schiphol! Dus gingen we gezellig (nouja, gezellig was het niet, maar meer sip) ergens bij een restaurantje zitten en wat eten en drinken, met nog steeds mijn o zo fijne bloed neus! En toen was het eindelijk zo ver, Steffi ging mij het boek overhandigen waar heel veel vrienden en kennissen een verhaaltje voor me hadden geschreven (het idee was van Debbie, bedankt Debbie en Stef!). Steffi had zo nu en dan wat geheimzinnige dates en bezoekjes thuis waar ik niks van mocht weten dus ik was wel heel erg benieuwd. Nou, en toen was het half uurtje alweer om en moest ik weer naar de gate lopen en vervolgens écht afscheid nemen van iedereen :(:(:( Het was echt heel moeilijk maar dat had ik al aan zien komen.. Gelukkig bleven ze allemaal nog wachten totdat ik echt uit het zicht was.. Lydia stond gelukkig aan de andere kant van de douane op mij te wachten dus konden we samen nog even de laatste traantjes eruit huilen. Daarna liepen we nog eventjes naar een paar winkeltjes om tijd te verspillen en vervolgens heel erg haasten om snel naar de gate te gaan.

Eenmaal bij de gate aangekomen konden we onze plekjes opzoeken! We zaten bij het raam en je gelooft het of niet, een aantrekkelijke boy zat naast ons, haha. Lydje en ik gingen dan 'n beetje praten over het gastgezin, temperatuur, tijdverschillen en noem het allemaal maar op. En oja, iedereen had natuurlijk zijn of haar hele huis in de bagagevakken gedaan waardoor Lydia en ik onze spullen niet kwijt konden.. Ach, dan maar een koffer van 50cm tussen ons in met 2 grote 5 kilo tassen + een laptop tas en 2 jassen. (Ja ik probeer het erger te laten klinken) We hadden vertraging en vlogen pas om 11:25 en kwamen nog geen 40 minuten later aan op het vliegveld van Frankfurt. We gingen meteen even zitten en kijken of we internet hadden, maar nee WIFI werkte op de een of andere manier niet.. Dus dan maar 'n beetje rond kijken en zoeken naar de Duitse uitwisselingen. Na een tijdje gingen we dan maar richting de Duitsers. De 2 begeleiders die konden ons niet vinden en wilden ons om laten roepen haha, net op tijd dus! De 2 begeleiders heten Daniela en Chloé en zijn heel erg aardig! Daar stonden ze dan, de 26 Duitse uitwisselingen met wie we naar New York gaan! Lydia en ik gingen even overleggen met hoe we het gingen aanpakken om ons voor te stellen voor al die 26 Duitsers. Uiteindelijk hadden we besloten om onszelf aan alle 26 uitwisselingen voor te stellen!

Later ging de gate open en konden we naar het vliegtuig toe lopen. Toen we het vliegtuig binnen liepen zagen wij een trap die naar boven ging, dus we hebben een soort van 'bovenverdieping'! Hoe vet is dat? Na 1,46 km gelopen te hebben kwamen we eindelijk aan bij onze fijne plaatsen! We zaten gelukkig (alweer) bij het raam! Plekje 44A = Lydia plekje 44B= Selina en plekje 44C= NIEMAND! Dus Lydia en ik hebben er een heel knus, gezellig en warm hoekje van gemaakt! Helaas moet er een vrouw op plekje 43A het verpesten.. ze zit namelijk uitgebreidt op haar stoel naar achteren geleund, dus Lydia zit niet zo lekker en heeft niet zoveel 'space'. We vroegen haar daarom ook heel erg vriendelijk of ze haar stoel weer op de normale stand kon doen, maar daar was ze natuurlijk weer te mooi voor. Ze zei dat Lydia op het plekje 44C kon zitten, maar zelf heeft ze 2 vrije plekken naast haar genaamd 43B en 43C. Dus wij zeiden dat zei ook op 43C kon zitten, maar ze was volgens mij op haar achterhoofd gevallen want ze praatte onzin. Dus vanaf nu is het oorlog(6) We waren van plan om GossipGirl te gaan kijken via de laptop alleen we waren de oordopjes kwijt.. En tot mijn grote schrik zag ik dat ik geen CD/DVD-speler in mijn nieuwe mini-notebook heb zitten, ook een hele grote pech dus! Nu zitten Lydia en ik dan hier, met onze laptoppen, veel weghebbend van zakenvrouwen.

Dit was het dan voor even! Hoop dat jullie mijn blog bij gaan houden!

I'm gonna miss you guys!!

Liefs, Selina

Reacties

Reacties

Cheyenne

Ben blij dat je helemaal veilig aan bent gekomen, it's a shame i didn't see you the last days.. Ik mis je lieverd, maak er een geweldig jaar van met veel audities en wie weet vind je eindelijk je eigen Chuck bass! (Ik ben bij seizoen 2 aflevering 8 hihi en addicted) I love you lots and don't forget me when you're having the best time there!!

Steffi

Ik ben heel blij dat alles goed is gegaan schatje!! maar dat had ik je al gesmst hihi maar nu weet ik echt alles tot in de details! Nou schatje voor de 17236123x heeeel veel plezier en heel veel succes ik hoor snel weer iets van je!! De groetjes van ons allemaal dus al jou boys (Danny,Kelvin,Michael,Frank,Poyraz,Pim,Alco,Jordy) heeeeel veel kusjes van mij!! ik hou heel veel van jou (L)

Liza

Wat een hilarisch verhaal gelijk, voorspelt veel goeds! Veel plezier! Xx

Debbie

Ha Meisje, ik vind het al heerlijk om te lezen hoe gezellig je schrijft. Ik hoop dat je nog veel verhalen zult schrijven als je tijd hebt.
Fijne vakantie en oja, je pleegouders hebben een vette auto .

Debbie

Gerjanne

hee meid!
hoop dat je daar een leuke tijd zult hebben en ik blijf je volgen op deze site. Hoop op nog veel leuke verhalen van je. Geniet ervan

kusjes Gerrie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active