Selina in The United States!

Vertrekdatum bekend!

Hallo allemaal,

Ik werd gisteren (21-04-11) gebeld door Travelactive met het bericht dat mijn gastgezin mij al eerder in hun huis wilt hebben. Doordat ik regelmatig met mijn gastgezin en vooral mijn gastzusje Kelsea mail, hadden zij mij al ingelicht dat als ik bij hun aankom, dat zij met mij op vakantie willen gaan naar de Grand Canyon. Super vet natuurlijk!! Ik wist alleen niet hoe eerder. Gisteren vertelde ze mij dus dat mijn gastgezin mij al op 16 juli wilde hebben, dat is best wel vroeg.24 julizou mijn gastgezin dan op vakantie willen gaan.Ze zei daarbij dat het geen probleem zou zijn als ik daar al op 16 juli naartoe zou gaan, alleen zou ik geen New York oriëntatie hebben, wat best wel jammer zou zijn. Maar er was een tweede optie gelukkig! De tweede optie was, dat ik op 20 julivia Schiphol naar Frankfurt zou moeten vliegen en vervolgens met rond de 50 Duitse uitwisselingen mee naar New York zou moeten vliegen om daar toch nog de New York oriëntatie te doen! Travelactive ging meteen contact opzoeken met AYUSA (partnerorganisatie van Travelactive) want AYUSA moet daarmee akkoord gaan.

Vandaag kreeg ik een mail van Travelactive met het bericht dat AYUSA akkoord gaat met dat ik 24 juli bij mijn gastgezin aan kan komen! Ik ben zo blij want nu heb ik EN de New York oriëntatie EN ik ga op vakantie naar de Grand Canyon!

Gelukkig heb ik toch nog iemand bij me die ook 20 juli meegaat met de Duitse uitwisselingen, namelijk Lydia. En waarschijnlijk nog 'n paar Nederlanders die eerder weg moeten, bijvoorbeeld omdat hun gastgezin op vakantie wilt gaan.

Dus nu is mijn vertrekdatum zeker! 20 juli vertrek ik!

Liefs Selina

Reacties

Reacties

Paul

He Selina, spannend hoor en een schitterende uitdaging. Wel blijven Twitteren!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active