Selina in The United States!

I HAVE A HOSTFAMILY !

Hallo allemaal!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb een gastgezin!! Ik kan het haast niet geloven, nu nog steeds niet, dat ik nu al een gastgezin heb. Het heeft een maandje geduurd na mijn acceptatie. Ik werd gebeld door Jessica van TravelActive, helaas nam ik de telefoon niet op, ik hoorde hem nieteens! Mijn moeder kwam mijn kamer in lopen met een sneaky glimlach op haar gezicht. Het dwong niet tot me door dat het misschien wel TravelActrive was met het bericht dat ze een gastgezin voor me hebben gevonden. Maar eerder Jim (beste vriend) die mij belde om te vragen of ik mee ging tennissen ofzo. Ik nam de telefoon aan en het eerste wat ik hoorde was ongeveer: Hallo met Jessica blabla van TravelActive, hoe gaat het met je Selina? IK DACHT WAAAAAAAA, EEN GASTGEZIN! Of misschien ook niet? Misschien bellen ze omdat er een misverstand is met de betaling of iets anders? Maar nee het was het echt, ze hadden een gastgezin voor me gevonden! Ik sprong en schreeuwde in stilte door mijn kamer maar ook ondertussen heel goed luisterend naar Jessica die mij in het kort van alles vertelde over mijn gastgezin.

Mijn gastgezin woont in de staat Oklahoma en in de stad Bartlesville. Bartlesville ligt 45 miles away from the Tulsa International Airport. Verder ligt de stad ook heel erg dichtbij de andere staat genaamd Kansas. Ik ga daar naar de Bartlesville High School, de naam is daarom ook heel logisch. De Bartlesville High School is een High School met maar liefst 6000 studenten! Ik schrok van het aantal maar dat is wat ik wilde, een huuuuuugeeeeee school! Ze doen er van alles daar, tot mijn grote schrik ook duits haha. Volgens mij is het de enige High School in die stad, dus misschien vandaar het aantal vele studenten. Nu verder informatie over mijn gastgezin. Ik woon bij de familie Hull. Ik heb een hostdad genaamd James Hull, moeder genaamd Sandra Hull, zus genaamd Kelsea Hull en hun 3 katten. Helaas heb ik de grootste hekel aan katten, maar daar kan ik wel mee leven! Verder heb ik ook nog een oudere zus waarvan ik niet meer informatie heb dan dat ze al uit huis is en een klein zoontje heeft. Dus mijn gastouders zijn eigenlijk als opa en oma haha. Gelukkig zien ze er niet net zo uit als mijn opa en oma (ouder). Mijn hostdad heeft een baan als IT Specialist. Nu heb ik even gegoogled om erachter te komen wat dat nou precies inhield en dit was mijn gevonden resultaat: De afkorting houdt in: Information-Technology Specialist, In het Amerikaanse leger Information Technology Specialisten hebben de verantwoordelijkheid van het onderhoud, de verwerking en het oplossen van problemen militaire computer systemen en operaties. Het zal dus wel iets zijn met computers! Mijn hostmom Sandra is kokkin, dus koken kan ze wel gelukkig! Sandra komt uit Australië, waar ze ook een groot deel van haar leven heeft gewoond. Dus nog een cultuur erbij! Mijn zus Kelsea is 15 jaar, misschien is ze tegen die tijd al 16 net als ik. Het is wel fijn dat ze dezelfde leeftijd heeft als ik want dan heb ik al gelijk vrienden de eerste schooldag! Ze hebben een huis met 4 slaapkamers en 2 badkamers. Ik moet helaas een kamer delen met mijn zus Kelsey. Maar misschien wordt het ook wel heel leuk samen in een kamer! Nog nooit gedaan, dus wie weet.

Vanaf 30 Juli 2011 ben ik van harte welkom bij het gezin. Dat is dus al best snel! Mijn school begint op 17 Augustus 2011 dus dan heb ik daar nog 'n beetje vakantie! Nu vraag ik me alleen nog af wanneer ik vertrek want de eerste vertrekdatum van TravelActive is 20 Juli 2011, misschien is dat net iets te vroeg, dus misschien moet ik die wel van daarna? Ik ga het in iedergeval zo snel mogelijk aan TravelActive vragen.

Ik heb er zooooooooooooooo veel zin in!!

Liefs Selina

Marloes

Nog een keer gefeliciteerd haha!
Kreeg je die informatie allemaal van jessica te horen ;o? (dat van aantal leerlingen op school ect? ) Ik moest dat namelijk allemaal zelf via google opzoeken ;p.
Ik vind het echt super leuk voor je!
xxx

Selina

Dankje dankje dankje Marloes!
Nee dat moest ik ook zelf opzoeken haha, ik weet niet of het wel juist is maar dat is wat ik heb kunnen vinden!
Nu weet ik hoe je je voelde toen jij een gastgezin kreeg :D!
xxxx

Jim

Gefeliciteerd he selien,
haha wil stiekem niet dat je gaat, ga je missen hoor.
maar gun het je natuurlijk wel en ben blij dat je een gast gezin hebt enzo. Hoop dat je het naar je zin krijgt daar!
Het liefst kom ik wel een week of 2 langs natuurlijk haha:$

xxxxxxxxx

Meghan

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA SELINAAA hahah
zo blij voor je, nogmaals!
Klinkt allemaal super leuk! en nog een beetje Australische cultuur erbij ook nog! Nu hopen dat ik snel ook een blog erover kan maken :D!
xxxxxxx

Elbrich

wooow klinkt super allemaal!
gefeliciteerd, leuk hoor!!
xxx