Selina in The United States!

High School in Amerika

Hallo allemaal,

Ik ben 'n beetje laat (vind ik zelf) met het aanmaken van mijn eigen webblog zodat jullie op de hoogte kunnen blijven van wat er allemaal is gebeurd en gaat gebeuren! Zoals jullie misschien al weten ben ik van plan om in het jaar 2011-2012 een jaar High School te gaan doen in Amerika. Eerst was het nog een droom, maar die droom gaat nu eindelijk werkelijkheid worden!

Begin januari kreeg ik een mail van Travel Active dat ik geaccepteerd ben in de regio Central States. Jammer genoeg was dat niet één van mijn voorkeurregio's, dat waren NorthWest (nummer 1) en Mid-Atlantic (nummer 7). Op het begin was het natuurlijk wel balen dat ik geaccepteerd ben in de regio Central States maar achteraf vind ik het wel prima, als ik maar een leuk gastgezin heb en een super leuke grote school! Het liefst zou ik een gastgezin in Colorado willen, aangezien de andere staten mij niet echt aanspreken. Of misschien ook wel, want via Google maps krijg je natuurlijk niet echt alles te zien haha. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden om mijn verhalen te lezen!

Hier nog even een foto om duidelijk te laten zien in welke regio ik nou precies ben geaccepteerd.

Nummer 3 Central States.

Liefs Selina

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active